Boka tid
Boka tid

Coaching & Rehab

Få en bättre självkänsla och älska dig själv precis som du är. Kom över dina tvivel och gör det du innerst inne vill. Med coachande verktyg fokuserar jag på vad som hindrar dig från att leva ditt största liv. I vårt inledande samtal sätter vi en intention och mål för vad du vill uppnå med vår session och därefter fortsätter vi med övningar och metoder för att nå det du längtar efter.

Behandlingar

Personlig träning och coaching

Känner du känslan av att du kan få mycket mer ut av livet?
Livsstilsförändringar är aldrig enkla. Med rätt stöd och en bra träningsplan blir det betydligt lättare. Min erfarenhet från tusentals coachingsessioner har visat mig, att resurserna finns där, vi ska bara synliggöra dem och få dig i gång. Jag möter dig i ögonhöjd - där du är just nu och tillsammans hittar vi vägen till ett hälsosammare liv.
Behandlingar
60 min - 700kr
BOKA NU
Paket 3st á 60 min - 2000kr
BOKA NU
Paket 5st á 60 min - 3000kr
BOKA NU

Rehabilitering

Syftet med rehabilitering är att hjälpa dig att återvända till vardagen på bästa möjliga sätt, t.ex. efter en lång sjukdom. Målet är att träna upp vad du kunde tidigare - både när det gäller kroppsfunktioner och dagliga aktiviteter. Rehabilitering kan till exempel fokusera på att träna muskelära systemet, sinnena, de mentala funktionerna, rörelse och att ta hand om sig själv. Tillsammans kommer vi att sätta ihop en träningsplan för att nå ett optimalt resultat. Har du svårt att komma till min klinik, så erbjuder jag även hembesök. Kontakta mig, så hittar vi en lösning.
Behandlingar
50 min - 700kr
BOKA NU
Klippkort 3st á 50 min - 1900kr
BOKA NU
Ryggmassage 30 min - 375kr
BOKA NU

Frågor & Svar

Vad gör en coach?

En coach är en person som hjälper en individ och/eller ett team att, både professionellt och personligt, utvecklas, utforma sina liv och nå sina mål.

Träning? Men jag har inte tränat på många år?

Det är aldrig för sent att börja träna. Visste du tex att en 60-åring som har varit ganska stillasittande i hela livet kan vinna fem extra levnadsår om de börjar med en fysisk aktivitet en halvtimme om dagen? Dessutom byter de åtta sjuka år mot åtta friska.

Viktigt att tänka på!

I åldern 50-70 år avtar muskelmassan betydligt, vilket försämrar balansen och ökar risken för fall. Att träna styrka är därför jätteviktigt. Alla människor mår bra av att träna medel intensivt, det vill säga med lätt flås. Har du däremot en allvarlig sjukdom eller väldigt högt blodtryck ska du konsultera en läkare innan du börjar träna.
menuchevron-down